Jak rozpocząć współpracę z Rattanland Sp. z o.o. na zasadach dropshipping?

1. Zgłoś chęć nawiązania współpracy na adres mailowy lukasz@ratanland.pl lub skorzystaj z formularza w zakładce Kontakt.

2. Zarejestruj swoją firmę jako partnera Rattanlnad Sp. z o.o., zaznaczając przy rejestracji opcję "Chcę zarejestrować swój sklep jako partnera dropshippingu"

3. Utworzymy Ci dostęp do naszej oferty dropshippingu w postaci listingu produktów z cennikiem, zdjęciami, opisami, cechami etc.

Dostęp ten będzie przyznany pod adresem https://ratanland.pl/dropshipping-oferta/. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo z reguły do 24h od momentu rejestracji.

4. Udostępnimy Ci również stale aktualizowany plik XML z naszą ofertą, który będziesz mógł zaimportować do swojego sklepu. Po Twojej stronie leży jedynie zaopatrzenie się w narzędzie do importu oferty z pliku XML oraz cykliczna aktualizacja pliku (zalecamy aktualizację raz na dobę). Zawsze możesz pobrać też materiały dot. produktów z naszego dysku Google i samodzielnie wgrać je do swojego sklepu.

5.  Zacznij sprzedawać :)

6. Oferta produktów z kategorii dropshipping dostępna jest WYŁĄCZNIE dla naszych Partnerów. Nie realizujemy zamówień dla Klientów detalicznych w tym zakresie.

Dropshipping to coraz bardziej popularny w Polsce model logistyczny sprzedaży towarów przez Internet, polegający na przeniesieniu procesu wysyłki na dostawcę. Można więc wyciągnąć słuszny wniosek, że dropshipping jest jedną z form outsourcingu, czyli przekazywania części działalności firmy do innych podmiotów, charakterystyczną dla sklepów internetowych. W danym modelu Twoja rola, jako właściciela sklepu, sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do Nas.

Jedną z największych zalet, którą charakteryzuje się dropshipping są dużo niższe koszty prowadzenia działalności, gdyż nie musisz posiadać magazynu, a tym samym ponosić opłat za jego utrzymanie, składowanie i wysyłkę produktów, ponieważ towar fizycznie znajduje się w Naszym magazynie. Mylne jednak jest myślenie, że rozpoczęcie działalności opartej na danym modelu nic nie kosztuje. Otóż, przynajmniej w początkowej fazie rozwoju Twojej firmy musisz posiadać kapitał, chociażby na profesjonalną stronę internetową, która przyciągnie klienta, czy też marketing.

Mitem jest również opinia, że prowadząc działalność wykorzystującą dropshipping nie musisz się o nic martwić ani nic robić, bo My zrobimy wszystko za Ciebie. Otóż, w tym modelu sprzedażowym – na Nas przenosisz tylko część działań związanych z zamówieniem – przyjęcie towaru, zapakowanie, wysyłkę oraz dbanie o asortyment i ofertę. Nikt nie będzie odbierał za Ciebie telefonów, odpisywał na maile, czytał raporty sprzedażowe, sprawdzał na bieżąco stany magazynowe, wysyłał newslettery, prowadził social media itd. Wszystkie czynności związane z pozyskiwaniem i utrzymywaniem klientów oraz budowaniem wizerunku Twojego sklepu należą do Twoich obowiązków. W związku z tym mimo sporego ułatwienia z Naszej strony, pozwalającego Ci na prowadzenie międzynarodowej działalności chociażby z własnego mieszkania, to Ty ponosisz pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie Twojego biznesu.



Najczęściej Zadawane Pytania i Odpowiedzi - FAQ

1. Zamówienia wysyłamy na e-maila czy składany w panelu sklepu?
Zamówienia składamy i opłacamy za pośrednictwem Naszej strony www w panelu dropshipping po zalogowaniu wprowadzając adres dostawy klienta a dane do faktury Wasze.
Klient składa zamówienie u Pana a Pan u nas.

2. Po przesłaniu zamówienia, Państwo kontaktują się z klientem czy ewentualnie wysyłają numer listu przewozowego?
Zamówienia opłacone złożone do godziny 10.00 nadawane są tego samego dnia. Klient z automatu otrzyma nr przesyłki jak i link do śledzenia statusów dostawy.

3. Dostajemy faktury na przelew? Po każdym przesłanym zamówieniu? Czy klient może zapłacić za pobraniem? Jak wówczas następuje przekazanie gotówki? Przelew na nasze konto całości kwoty pobrania?
Faktury wystawiamy po zaksięgowaniu płatności. Wysyłane są z automatu na Państwa adres mailowy.
Klient zamawia u Państwa za pobraniem. U nas mamy 2 rozwiązania na taka sytuację.
a). Wysyłamy towar na Naszym liście przewozowym i pobranie wpływa na Nasz rachunek bankowy i Panu na podstawie faktury wypłacamy różnice pomiędzy ceną drop a cena sprzedaży do klienta.
b). Pan opłaca nam zamówienie i wysyła własny list przewozowy i wtedy pobranie wpływa bezpośrednio na Państwa rachunek bankowy.

4. Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru? Tzn. klient kupuje towar ale prosi o wysyłkę w innym późniejszym terminie
Tak oczywiście istnieje taka możliwość.

5. Czy możemy liczyć na rabat w przypadku zamówienia wybranego mebla na ekspozycje w naszym salonie firmowym?
Warunki zakupu mebli na ekspozycję
- meble muszą być wystawione na ekspozycji od 01.04 do 31.07 ( w tym okresie nie możecie sprzedać mebli z ekspozycji)
- udokumentowanie zdjęciami ekspozycji po rozłożeniu
- Nasz PH w trakcie sezonu będzie sprawdzał czy ekspozycja jest dostępna dla klientów
- wysyłka mebli na ekspozycję za 0zł
- termin płatności - przedpłata
- brak możliwości zmiany zaproponowanych pakietów (ilości i asortymentu)

Oprócz bardzo niskich cen na meble ekspozycyjne dodamy od siebie:
- Klienci dzwoniąc często pytają gdzie mogą zobaczyć Nasze meble "na żywo"
- Będziemy was polecać jako partnera
- umieścimy informacje (dane adresowe) Waszych sklepów na Naszej stronie www w zakładce kontakt
- umieścimy informacje (dane adresowe) Waszych sklepów na Naszej stronie www w zakładce "sklepy meblowe"
- natychmiastową wysyłkę mebli - następnego dnia od opłacenia zamówienia