Instrukcja składania reklamacji

1. Aby zarejestrować nową reklamację, należy przejść do Systemu Reklamacji, dostępnym w stopce sklepu.
a) Otwórz stronę www.ratanland.pl w dowolnej przeglądarce internetowej.
b) Przejdź na sam dół strony.
c) Wybierz z menu stopki strony zakładkę REKLAMACJE

reklamacje 1

W przypadku, gdy nie mamy konta w Systemie Reklamacji, trzeba będzie je utworzyć.
UWAGA! Konto w Systemie Reklamacji, a Konto Klienta utworzone w naszym sklepie to dwa oddzielne byty. Innymi słowy, nie jest możliwe zalogowanie się do Systemu Reklamacji bez założenia w nim konta.

2. Drugim krokiem jest przejście do panelu Rejestracji Użytkownika, gdzie należy wprowadzić własne dane użytkownika.

reklamacje 2

3. W panelu Systemu Reklamacji dodajemy nowe zlecenie reklamacji oraz uzupełniamy dane adresowe.

reklamacje 3reklamacje 4

4. Kolejnym krokiem jest wypełnienie danych zlecenia, zgodnie ze złożonym zamówieniem. Zalecane jest załączenie zdjęć prezentujących uszkodzenia produktu (maksymalna wielkość pliku 2mb).

reklamacje 5

5. Utworzone zlecenie trafia do naszego sklepu, skąd będziemy informować o jego statusie drogą mailową.
Status reklamacji można również obserwować na utworzonym koncie Systemu Reklamacji.


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć