Brak produktów
1. Aby zarejestrować nową reklamację, należy przejść do Systemu Reklamacji, dostępnym w stopce sklepu.
a) Otwórz stronę www.ratanland.pl w dowolnej przeglądarce internetowej.
b) Przejdź na sam dół strony.
c) Wybierz z menu stopki strony zakładkę REKLAMACJE
W przypadku, gdy nie mamy konta w Systemie Reklamacji, trzeba będzie je utworzyć.
UWAGA! Konto w Systemie Reklamacji, a Konto Klienta utworzone w naszym sklepie to dwa oddzielne byty. Innymi słowy, nie jest możliwe zalogowanie się do Systemu Reklamacji bez założenia w nim konta.
2. Drugim krokiem jest przejście do panelu Rejestracji Użytkownika, gdzie należy wprowadzić własne dane użytkownika.
3. W panelu Systemu Reklamacji dodajemy nowe zlecenie reklamacji oraz uzupełniamy dane adresowe.
4. Kolejnym krokiem jest wypełnienie danych zlecenia, zgodnie ze złożonym zamówieniem. Zalecane jest załączenie zdjęć prezentujących uszkodzenia produktu (maksymalna wielkość pliku 2mb).
5. Utworzone zlecenie trafia do naszego sklepu, skąd będziemy informować o jego statusie drogą mailową.
Status reklamacji można również obserwować na utworzonym koncie Systemu Reklamacji.